Voorbereidingen Gambia - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Ingrid Berg - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Gambia - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Ingrid Berg - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Gambia

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

09 September 2013 | Nederland, IJsselmuiden

Dag allen

Dit eerste verslag maak ik gewoon achter m'n computer in m'n flat in IJsselmuiden. Het is september en m'n voorbereidingen voor de 4-maand-stage in Gambia zijn in volle gang. Op school zit ik voltijd (met ook weer veel vrij). Er zijn zo'n 50 studenten die naar Zambia, Zuid-Afrika, Suriname, Bali of Gambia gaan. Ik zit in een groepje van 6 studenten die naar Gambia gaan.

We worden beziggehouden met de millenniumdoelen en wat we zelf in onze stage kunnen betekenen in relatie tot deze doelen en hoe we ons verblijf daar voorstellen. Ook staat projectmanagement (kan in het stageland wel 's heel anders uitvallen ivm andere cultuur), culture awareness met aan het eind een presentatie en een portfolio.
Interessant allemaal... ook goed vooruitzicht dat we straks met z'n zessen hetzelfde meemaken. Kunnen we mooi ervaringen delen.

groetjes,
Ingrid


  • 21 September 2013 - 03:08

    Christine:

    de laatste loodjes, ingrid en succes. liefs christine.

  • 21 September 2013 - 18:16

    Metsje Krol:

    Hoi Ingrid,

    Geniet van je mooie avontuur! ik hoop dat je waardevolle ervaringen hebt en mooie nieuwe contacten op kunt doen.

    met vriendelijke groeten, Metsje

  • 22 September 2013 - 00:34

    Karin En Hendrik Rozendal:

    Sjonge, als ik het goed begrijp nog een paar dagen in Nederland. Succes met de voorbereidingen en we wensen je een hele goed tijd toe.
    Hartelijke groet,
    Karin en Hendrik

  • 22 September 2013 - 14:10

    Marja:

    Hoi Ingrid,

    Succes nog met de laatste afrondingen en alles wat daarbij komt kijken. Een alvast een hele goede reis gewenst en een mooie start in Gambia! Ik wens je een hele goede tijd alle goeds!
    Lieve groet Marja

  • 29 September 2013 - 15:15

    Irma:

    He meis .. welkom in Gambia.

    Hoop dat je een goede reis gehad hebt en dat je een warm welkom hebt gekregen .. waarschijnlijk letterlijk en figuurlijk een warme deken .. wel heerlijk zon vooruitzicht van 4 maanden warmte om je heen .. helaas voor jou geen schaatsen ..

    Vond het heel jammer dat ik niet op je afscheidsborrel kon zijn .. Lawk ging heel onverwacht met z'n ouders mee naar London voor ene filmpremiere waar zn vader de muziek voor heeft geschreven. Ik zei GA .. heerlijk zo'n weekend weg opeens .. mijn oppas was toen ook meteen weg .. omdat oma mee ging .. dus geen acte de presence. Jammer maar je hebt het vast heel gezellig gehad .. hoop dat je nu ook een wijntje drinkt met je nieuwe vrienden in Gambia.

    Houd ons op de hoogte en bovenal geniet .. leer .. en lach ..

    Groetjes van ons, Irma Lawk Yara

  • 29 September 2013 - 19:18

    Fenny Lodewijk:

    Hoi Ingrid,
    We zijn erg benieuwd naar je eerste verslag "in het echie". Hopelijk heb je een goede reis gehad en ben je al een beetje aan het settelen !?
    Liefs en groetjes, Marinus, Fenny, Lianne, Sander en Mariska

  • 05 Oktober 2013 - 21:16

    Alize Van Dijk:

    Dag Ingrid.
    Ik ben razend benieuwd hoe je eerste week (alweer) verlopen is. Vandaag Kampereiland dag in Kampen en mijn eerste bescheiden "coming-out" van mijn schilderwerk in de vorm van een tentoonstelling in de Broederkerk. En verder zwager Roelof's verjaardag. Mooi nazomerweer.
    Goede start met je echte werkzaamheden na een week verkenning.
    Lieve groet van Kor en Alize

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Hoi, Hier ben je op mijn reisweblog. Vanuit m'n studie Godsdienst Pastoraal Werk ga ik 4 maanden stage lopen in Gambia. In Gambia zal ik contacten leggen met de locale katholieke kerk en vandaar uit projecten gaan ondersteunen en onderzoek doen. Mijn ontdekkingen en ervaringen met het land, de cultuur en de mensen én met het werkveld ga ik komende maanden beschrijven op deze weblog. Hartelijke groeten, Ingrid

Actief sinds 06 Sept. 2013
Verslag gelezen: 709
Totaal aantal bezoekers 14096

Voorgaande reizen:

27 September 2013 - 24 Januari 2014

Gambia

Landen bezocht: